Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan

Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Terbaru, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan
link : Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan

Baca juga


Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan

KUALA LUMPUR – Rapid mewujudkan nombor talian khas 0107664472 bagi pengguna LRT, MRT dan Monorel menyampaikan maklum balas dan imej berkaitan salah laku atau laku musnah yang mereka alami semasa menggunakan mode pengangkutan berkenaan.

Ketua Pegawai Eksekutif Rapid Rail, Datuk Zohari Sulaiman berkata pengguna boleh mengambil gambar dan berkongsi maklum balas dengan menghantar mesej WhatsApp kepada nombor tersebut.
Ia akan dikendalikan Pusat Hubungan Rapid KL.

“Maklum balas ini sama ada baik atau tidak baik akan dikongsi pula dengan pihak berkaitan untuk tindalan lanjut. Ini merupakan satu kempen baharu Rapid,” katanya dalam satu kenyataan.
Zohari berkata ia dilakukan susulan sungutan orang ramai mengenai vandalisme dan salah laku sesetengah pengguna ke atas aset MRT laluan Sungai Buloh-Kajang yang perkhidmatannya baru dilancarkan pada 17 Julai lalu.

“Sementara kami memiliki ratusan anggota keselamatan yang bertugas dan ribuan kamera litar tertutup (CCTV), namun kami masih memerlukan kerjasama orang awam,” katanya.

Sementara itu Ketua Jabatan Komunikasi dan Pemasaran Strategik Kumpulan Prasarana Malaysia Berhad, Lim Jin Aun berkata kempen tersebut akan turut dipanjangkan untuk perkhidmatan bas Rapid KL sekiranya saluran maklum balas baharu itu mendapat sambutan orang ramai.

Beliau juga berkata maklum balas segera mengenai status perkhidmatan rel dan bas Rapid KL boleh diperoleh melalui Twitter @AskRapidKL atau mesej di Facebook MyRapid. – BERNAMA

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan

Sekianlah artikel Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan dengan alamat link https://khabardarimalaysia.blogspot.com/2017/08/nombor-khas-untuk-pengguna-rapid-buat_1.html

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :