Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan

Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Terbaru, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan
link : Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan

Baca juga


Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan

KUALA LUMPUR – Rapid mewujudkan nombor talian khas 0107664472 bagi pengguna LRT, MRT dan Monorel menyampaikan maklum balas dan imej berkaitan salah laku atau laku musnah yang mereka alami semasa menggunakan mode pengangkutan berkenaan. Ketua Pegawai Eksekutif Rapid Rail, Datuk Zohari Sulaiman berkata pengguna boleh mengambil gambar dan berkongsi maklum balas dengan menghantar mesej WhatsApp… | Online News Malaysia

Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan

Sekianlah artikel Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan dengan alamat link https://khabardarimalaysia.blogspot.com/2017/08/nombor-khas-untuk-pengguna-rapid-buat.html

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :