Judul : Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan
link : Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan
Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan
KUALA LUMPUR – Rapid mewujudkan nombor talian khas 0107664472 bagi pengguna LRT, MRT dan Monorel menyampaikan maklum balas dan imej berkaitan salah laku atau laku musnah yang mereka alami semasa menggunakan mode pengangkutan berkenaan. Ketua Pegawai Eksekutif Rapid Rail, Datuk Zohari Sulaiman berkata pengguna boleh mengambil gambar dan berkongsi maklum balas dengan menghantar mesej WhatsApp… | Online News MalaysiaKhabar Malaysia
Demikianlah Artikel Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan
Sekianlah artikel Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.
Anda sekarang membaca artikel Nombor Khas Untuk Pengguna Rapid Buat Aduan dengan alamat link https://khabardarimalaysia.blogspot.com/2017/08/nombor-khas-untuk-pengguna-rapid-buat.html